GRATIS VERZENDING, ALTIJD! ⭐⭐⭐⭐⭐ GEMIDDELD BEOORDEELD MET EEN 9,7 HET GROOTSTE ASSORTIMENT CAPS IN NL

FAQ - veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen / FAQ


Hebben jullie alle caps zelf op voorraad?
Ja CapKopen.nl heeft alles zelf op voorraad in Nederland, wij werken niet met dropshipments.

Zijn alle caps die jullie verkopen echt, dus geen chinese namaak?
Wij kopen alles direct in bij de merken zelf. We werken niet met namaak caps, want dat vinden we niet mooi en niet netjes.
 

Hoe noem je de verschillende soorten caps?
Er bestaan veel soorten caps en vaak hebben deze modellen verschillende namen. Voor een duidelijk overzicht kun je eens kijken op de Wikipedia van Caps

Hoe lang duurt het voordat ik mijn cap ontvang?
Zodra de cap bij de courier is aangeleverd, ontvang je een e-mail met een Track&Trace code. Voor een schatting van de levertijd kun je kijken op de pagina www.capkopen.nl/verzending-betaling

Wat zijn de verzendkosten voor mijn cap?
CapKopen.nl rekent geen verzendkosten naar Nederland, Belgie of Duitsland. Maak je daar dus geen zorgen over.

Het betalen met Ideal gaat mis, ik krijg een foutmelding. Wat nu?
Dat is vervelend, af en toe wil het gebeuren dat jouw bank of de partner (Ideal) werkzaamheden verricht. Tijdelijk kan het betalen dan niet werken. Over het algemeen zal dat na een halfuurtje wel weer moeten werken. Lukt het niet, mail ons dan even (info@capkopen.nl), dan komen we zo snel mogelijk met een oplossing.

Ik wil mijn bestelling terug sturen, kan dat?
Ja dat is geen probleem binnen 14 dagen kun je de bestelling terug sturen. We zullen het aankoopbedrag dan z.s.m. vergoeden, kijk voor mee info op: www.capkopen.nl/annuleren-retourneren/

Hoe kan het dat CapKopen.nl bepaalde merken heeft die nergens anders te krijgen zijn?
Wij hebben afspraken met enkele merken dat wij deze als enige of als eerste in Nederland voeren. We willen namelijk dat jij een unieke cap kan dragen.

Wat is het verschil tussen een snapback en een strapback?
Een snapback en strapback zijn beide caps die je naar wens kunt verstellen. Een snapback heeft aan de achterzijde een druksluiting en een strapback heeft vaak een kunststof of metalen klip.

Hoe maak ik gebruik van een couponcode?
Zodra je een cap aan je winkelwagen toevoegt, leidt de site je naar de subpagina “winkelwagen”. In het midden vind je een invulveld dat “coupon codes” heet. Hier kun je een couponcode invoeren en vervolgens klik je op “coupon gebruiken”. Je ziet dat de korting dan aan de rechter zijde van het eindtotaal af wordt gehaald.

Past een snapback of een strapback altijd?
In 99% van de gevallen zal een snapback of strapback je passen, je kunt de maat namelijk zelf instellen aan de achterzijde door het verstellen van de druksluiting of clip. Mocht de cap nu niet passen, dan is er altijd een mogelijkheid om hem om te ruilen voor een ander model of je geld terug te krijgen (binnen 14 dagen na ontvangst).

Mijn vraag staat er niet tussen?
Geen zorgen, neem contact met ons op, we helpen je graag verder: info@capkopen.nl